loading...
دوست داران خوانندگان وموسیقی
daniyal بازدید : 43 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
اون عشقم بود و همه اینو می دونستن دوستم نداشت اگه اینو می دونستم می کشیدم کنار ولی بگو گناهم چیه؟ من دوست داشتم آره گناهم اینه؟ من با صداقت به راهم ادامه دادم بگو چرا خاموشه فانوس و چراغ راهم کسی دیگه اومد که افتادم من سریع از چشم؟ آخه ندیدم من تو زندگیم اثری از عشق من تو رو می خواستم تو نمی خواستی به من چه خب تو خودت می ذاشتی می رفتی بگو بعد چطور به همه می ری می گی که منو دوست داری چرا می گی می خوای تنها باشی غمو دوست داری؟ یا که دوست داری عذابم بدی دختر بد؟ (عاشق این تیکشم..) ولی با همه اینا عشق محکم من فقط مال توئه منم خیالم راحت که نه دو رو مثل تو نه خیانتکارم.....
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام شما دراین سایت می توانید مطالب دلخوه درمورد خواننده ی موردعلاقه ی خود بدانید باتشکر مدیرسایت daniyal
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 3,569