loading...
دوست داران خوانندگان وموسیقی
daniyal بازدید : 36 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
خاطرات با تو بودن دیگه واسه من خیاله آره راه با تو بودن دیگه واسه من زیاده تا با پای پیاده بیام به دیار تو آخه بیچاره چی بارت کنم کی یار تو می شه بعد من؟ اگه نباشم می میری تو می گی عاشقمی هنوز آخه چی می گی تو؟ هرچی فکر می کردم راجع بت اشتباه بود من دوست داشتم و این اشتبام بود آره عشق ما زود چقدر از هم پاشید به نفعمونه که دور از هم باشیم تو کجا بودی وقتی من دلم سوخته بود آخه چرا با من بودی دلت سوخته بود؟ تهی!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام شما دراین سایت می توانید مطالب دلخوه درمورد خواننده ی موردعلاقه ی خود بدانید باتشکر مدیرسایت daniyal
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 3,607